Автори на багатому фактичному матеріалі показують шляхи, якими здійснюється шкільна реформа у Сполучених Штатах Америки. Перед читачем проходить ціла низка заходів, що мають підвищити ефективність навчання, забезпечити зростання кваліфікації викладацького складу. Наголос робиться на найголовніших чинниках — культурі майстерності, новій культурі моделі школи, культурі взаємовідносин. Усе це, як переконливо показують автори, сприяє культурі успіху в освіті., Каннінгем У.Г., Грессо Д.В. Культурне провідництво: культура успіху в освіті.— Харків: Каравела, 2003.— 304 с., ISBN 966-586-104-2
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
