Метою даної роботи є розгляд творів В.Барвінського для віолончелі, як, перших зразків даного жанру не лише в галицькій, але й в українській музиці,, дослідження їх особливостей в контексті українських та західноєвропейських, 6, традицій та впливу надбань композитора у віолончельному жанрі на творчість, українських композиторів., Завдання дослідження полягають у наступному:, – Розглянути здобутки світової віолончельної музики періоду кінця ХІХ –, початку ХХ ст.;, – Проаналізувати галицьку віолончельну традицію та жанри камерної, музики, особливості концертного життя та музичної освіти на зламі ХІХ-, ХХст;, – Визначити фактори, що вплинули на формування світогляду і стилістику, творчості композитора;, – Здійснити аналіз творів для віолончелі різних жанрів та віолончельних, ансамблів В.Барвінського з точки зору стилістики, принципів, формотворення, засобів виразності з позиції взаємопоєднання європейських, та галицьких традицій музичного мистецтва, визначити їх місце в, українській віолончельній музиці;, – Прослідкувати засади становлення і розвитку фахового викладання, віолончелі в українських навчальних закладах Галичини, окреслити вплив В., Барвінського на становлення професіоналізації музичної освіти і створення, національного педагогічного репертуару;, – Дослідити характер гастрольно-концертної практики Галичини вказаного, періоду і вплив концертної діяльності В.Барвінського та Б.Бережницького на, становлення і розвиток віолончельного і камерно-ансамблевого виконавства, в Галичині на початку ХХст.;, – Прослідкувати спадкоємність творчих засад, громадянської позиції,, педагогічної та гастрольної діяльності учнів – послідовників В.Барвінського,, їх вплив на розвиток мистецьких процесів в українській музиці.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0