Мета дисертаційної роботи полягає у комплексному вивченні, політики американських президентських адміністрацій кінця 1980-х –, початку 2010-их рр. в процесі комерціалізації космічної діяльності:, визначенні причин, концептуальних засад, методів, інструментів формування, та реалізації курсу на комерціалізацію у космічній політиці США., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних, завдань:, – проаналізувати і систематизувати історіографію проблеми та, джерельну базу дослідження;, – дослідити процес формування комерційної складової в розвитку, американської космонавтики та в космічній політиці США;, – проаналізувати зміст космічних програм та діяльність адміністрації, Дж. Г. У. Буша щодо комерціалізації космічної галузі;, – висвітити проблему комерціалізації космосу в політиці адміністрацій, Б. Клінтона та оцінити її результати;, – охарактеризувати реалізацію курсу на комерціалізацію космосу в, міжнародній діяльності США кінця 1980-х – 1990-х рр.;, – дослідити космічну політику адміністрацій Дж. Буша-молодшого та, Б. Обами (перший президентський термін) та з’ясувати її значення в розвитку, американського космічного ринку;, – проаналізувати вплив зовнішньої політики США 2000-х – поч. 2010-х, рр. на процес комерціалізації космічної галузі;, – визначити сутність еволюції американського урядового курсу на, комерціалізацію в 1989 – 2012 рр., охарактеризувати стан американського, аерокосмічного бізнесу на поч. 2010-х рр.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0