Мета дисертаційної роботи полягає в комплексному дослідження, історико-наукової спадщини одного з творців національно-демократичної, концепції історії України Володимира Антоновича та його діяльності по, розбудові Київської історичної школи в контексті розвитку вітчизняного, історіографічного процесу., Для досягнення зазначеної мети автор визначив наступні дослідницькі, завдання:, – Заповнити окремі фактичні прогалини в розвитку українського, історіографії другої половини ХІХ ст., 8, – Виявити основні тенденції й особливості становлення національної, історичної науки зазначеного періоду., – На прикладі діяльності Антоновича показати роль громадсько-, національного фактору в складанні концепції історії України., – З’ясувати витоки та зміну сцієнтистського світогляду Антоновича як, результату трансформації головних ідейно-методологічних напрямів в, розвитку загальноєвропейської історичної думки., – На основі співставлення творчості попередників на ниві української, історіографії (М. Максимович, М. Іванішев, М. Костомаров) показати, їх роль в становленні Антоновича як історика України., – Визначити внесок Антоновича в націософію й методологію історії та, значення його теоретичних узагальнень для поглибленого осмислення, українського історичного буття., – На основі аналізу проблеми періодизації й ключових положень щодо, національної історії показати Антоновича як одного з творців, національно-демократичної концепції історії України., – З’ясувати міру впливу історичної творчості Антоновича на процес, “відпольщення” та перетворення української історії в самостійну, галузь наукового пізнання., – Окреслити головні принципи викладацько-організаційної діяльності, Антоновича в контексті постання першої національної неформальної, наукової інституції – Київської історичної школи., – Проаналізувати ідейно-політичні й методологічні позиції Київської, історичної школи Антоновича., – Дослідити зміну уявлень адептів школи Антоновича на завдання,, предмет, джерельну основу, тематику студій з історії українського й, інших східнослов’янських етносів., – Визначити місце та роль Антоновича і його історичної школи в, українському історіографічному процесі., 9, – Ідентифікувати проблему взаємозв’язку української національної і, всеслов’янської історіографій в контексті діалектики культурних, домінувань (польська та російська перспектива)., – З позицій континууму, простежити елементи наступності в історичних, дослідженнях та зміну парадигм і концептуальних засад на різних, етапах національного історіографічного процесу.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0