👁️ 23
Favorite
Стаття «Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.»
Завантажити Стаття «Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр.» ⤵️
pdf

Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті «Новий Час» за 1930-ті рр., Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між, ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2019 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *