У статті охарактеризовано сучасний стан науково-популярних видань та цифрових медіа з історії моди в Україні та англомовному світі. Метою дослідження е визначення можливостей нових медіа (цифрових) як сучасних, альтернативних книжковим, каналів популяризації знань., Під час дослідження використано статистичний аналіз емпіричної інформації для отримання фактичних даних, що відображають стан розвитку книговидавничої справи та цифрових медіа з історії моди в Україні та англомовних країнах; контент-моніторинг для змістового аналізу інформації про стан науково-популярної книги і цифрових медіа з історії моди в Україні (2003-2017 рр.) та світі (2016-2017 рр.); синхронний метод для вивчення англо- та україномовних книговидавничих продуктів та цифрових медіа з історії моди, що з’являються в різних регіонах України і світу одночасно; ретроспективний метод для з’ясування передумов існуючої нині ситуації в галузі науково-популярної літератури і цифрових медіа з історії моди., Як результат, було досліджено веб-ресурси, електронні видання, групи у соцмережах, блоги, що популяризують галузь історії моди. Проаналізовано спільні та відмінні риси науково-популярних видань порівняно із цифровими медіа. Запропоновано методи популяризації знань з історії моди в Україні.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
