Мета дослідження – реконструювання, конституювання й системати-, зація естетичного тезаурусу доби українського Бароко на основі аналізу, 5, світоглядно-філософського та художнього дискурсу діячів Чернігівського, літературно-філософськолго кола (ЧЛФК) та виокремлення естетосфери, «Чернігівських Афін»., Реалізація поставленої мети передбачає вирішення наступних, дослідницьких завдань:, – аргументувати вибір ЧЛФК як предмета естетичного дослідження в, контексті ідей українського Бароко;, – уточнити поняття естетичного тезаурусу стосовно доби українського, Бароко та визначити шляхи його реконструкції, конституювання й, систематизації;, – виокремити основоположні принципи художньої творчості в, естетичному тезаурусі українського Бароко на матеріалах поетики, риторики, і мистецтва ЧЛФК та їх втілення в бароковому художньому мисленні й, творчості;, – дослідити модифікації розуміння прекрасного (краси), застосовуючи, історико-культурологічний, діахронічний та лінгвоестетичний підходи,, зокрема через «калістику слова»;, – розкрити «гносис ісихії» як змістовий і конструктивний чинник, тезаурусного конституювання в контексті світоглядного принципу, софійності;, – дослідити особливості барокового художнього мислення через, феномен синтетизму як системостворюючий принцип естетичного тезаурусу, вітчизняного Бароко;, – з’ясувати сутність емблематичності, символізму, емблематичного, мистецтва на основі лінгвоестетичного підходу до вивчення мистецтва доби, українського Бароко;, – віднайти тезаурусні складові світоглядного концепту і художнього, образу «сад» («вертоград») у протоестетиці Бароко;, – розкрити суть барокової поетики дивовижності на основі тезаурусної, «скарбниці» творчого спадку «Чернігівських Афін».
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0