Мета дослідження полягає у комплексному осмисленні змін у системі, освіти етноменшин України протягом кінця 1980-х – початку 2000-х років,, дослідженні та всебічному аналізі сутності чинників, тенденцій, ключових, напряків, за якими вона розвивалася, і на цій основі визначення їхньої, результативності., Досягнення мети наукового дослідження передбачає послідовне, вирішення наступних наукових задач:, – проаналізувати наукову літературу за темою дисертації, виявити,, вивчити та в міру можливостей класифікувати наявні історичні, джерела;, 7, – з’ясувати освітній потенціал етносів України на рубежі 1980-х –, початку 1990-х років;, – визначити форми і методи законодавчого, управлінського, політичного, регулювання освітнього простору етноменшин;, – дослідити роль неурядових організацій у розвитку освіти етносів;, – виявити результативність реалізації освітніх програм і стратегій, органів самоорганізації етносів України;, – розкрити способи задоволення мовно-освітніх потреб етнічного, компоненту в різних типах навчальних закладів України;, – установити наявні форми підготовки та перепідготовки педагогічних, кадрів для навчальних закладів з етнічним компонентом;, – показати засоби розбудови полі культурного середовища у закладах, освіти.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0