Мета дослідження: на основі історіографічного аналізу навчальної, літератури з історії, виданої в Україні в 1989-2000 рр., простежити, формування в історичній освіті України цілісної системи історичних знань,, заснованої на сучасних досягненнях науки і окреслити місце навчальної, літератури в джерельній базі історіографії., Реалізація поставленої мети супроводжувалась вирішенням таких, завдань:, – проаналізувати стан дослідження теми, повноту і характер, джерельної бази;, – з’ясувати місце і особливості історичної літератури як, історіографічного джерела;, – провести кліометричний аналіз навчальної літератури з історії,, виданої в Україні у досліджуваний період;, – обґрунтувати періодизацію створення в Україні нового покоління, навчальної літератури з історії для середньої та вищої освіти;, – висвітлити вплив методологічних та ідеологічних підходів, радянської історіографії на зміст і якість навчальної літератури;, простежити еволюцію та утвердження в пострадянській навчальній, літературі з історії, нових методологічних засад історичної науки;, розкрити складність та суперечливість процесу подолання, стереотипів минулого;, – встановити рівень об’єктивності і достовірності навчальної, літератури як історіографічного джерела, оцінити внесок авторів, нових підручників та посібників з історії в розробку методології, історичної науки;, – окреслити актуальні проблеми подальшого розвитку українського, історичного підручникознавства.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0