Зважаючи на актуальність теми автор поставив за мету, спираючись на, архівні джерела, опубліковані документи та результати наукових досліджень,, здійснити комплексний аналіз діяльності науковців щодо впровадження, української мови в державні установи та освітні заклади України в кінці, ХІХ ст. – 1920 р., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:, − визначити рівень наукової розробки теми, виявити недосліджені та, малодосліджені аспекти;, − визначити інформаційні можливості використаних джерел;, − розкрити теоретико-методологічні засади та методи дослідження;, − дати соціально-психологічний портрет наукової інтелігенції кінця, ХІХ – початку ХХ ст.;, − з’ясувати вплив соціально-психологічних рис української, інтелектуальної еліти на методи і форми боротьби за впровадження, української мови;, − встановити роль науково-педагогічної діяльності вчених у, популяризації української мови в кінці ХІХ ст. – 1920 р.;, − з’ясувати місце і роль науковців у політичному та культурно-, просвітницькому русі;, − скласти періодизацію громадсько-політичного руху інтелектуалів за, освіту та діловодство рідною мовою в Україні;, − розкрити участь наукової інтелігенції в українізації загальноосвітньої, школи в 1917-1920 рр.;, − розглянути діяльність учених щодо впровадження української мови у, вищі навчальні заклади та наукові установи;, − проаналізувати працю наукової інтелігенції щодо українізації, державних установ у 1917-1920 рр.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
