Українська мова. – 2013. – №2., У статті висвітлено результати соціолінгвістичного дослідження за методикою «ідеальних типів», на підставі якого запропоновано типологію моделей мовної поведінки українських підлітків в умовах спілкування в закладах освіти. Обґрунтовано, що диглосне мовне середовище шкіл спричиняє поглиблення індивідуальної двомовності як українськомовних, так і російськомовних дітей. Зроблено висновок, що мовна поведінка школярів є виявом стихійного пристосування до мовної ситуації в школі, що зумовлює дифузність мовного простору в закладах освіти та слабку керованість процесів свідомого впливу на мовну ситуацію в них.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
