І0 червня 1927 р. керівництво Харківської митниці та Управління головного інженера Державного Дніпровського будівництва (далі – Дніпробуд) підписали угоду про «Порядок виконання і оформлення митних операцій над прибуваючими до Кічкасу імпортними вантажами». О сновна суть полягала в тому, що на станції Кічкас Дніпропетровської залізниці (нині – Придніпровської) створювався склад, приписаний до Харківської митниці, фактично філіал, для обслуговування матеріальних потреб Дніпробуду. Таким чином, усі вантажі, які направлялися на адресу будівництва, проходили митні процедури не на державному кордоні, а на ст. Кічкас, що, в свою чергу, прискорювало їх отримання власником.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0