Мета роботи полягає у підвищенні ефективності енергетичних, показників колісних транспортних засобів з електричним приводом у фазі, сповільнення шляхом вдосконалення системи рекуперативного гальмування., У відповідності до поставленої мети визначено задачі дослідження:, – розробка математичної моделі процесу рекуперативного гальмування, транспортного засобу, обладнаного електроприводом із застосуванням, комплексного підходу, яка дозволить за заданими конструктивними, параметрами прогнозувати енергетичні та гальмівні показники, транспортного засобу;, – дослідження впливу конструктивних параметрів транспортного засобу та, зовнішніх чинників на процес рекуперативного гальмування;, – впровадження системи рекуперації енергії на експериментальний автомобіль, ГСУ-1 та забезпечення її роботи з максимальною ефективністю;, – проведення експериментальних досліджень процесу рекуперативного, гальмування з метою перевірки адекватності розробленої математичної, моделі;, – розробка рекомендацій спрямованих на забезпечення акумулювання, максимальної кількості рекуперованої енергії під час процесу, рекуперативного гальмування транспортного засобу, обладнаного, електроприводом.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
