Мета дисертації полягає у тому, щоб осмислити літературний доробок, Танідзакі Джюн’ічіро крізь призму традиції та модерну як двох парадигм його, художнього мислення. Для її досягнення поставлено такі завдання:, розглянути та уточнити визначення понять «традиція» та «модерн» з, огляду на їхній літературознавчий і культурологічний аспекти;, виявити роль національної культурної та художньої традицій у процесі, оновлення японської літератури на початку ХХ ст. і простежити ґенезу, японського модерну;, осмислити витоки й еволюцію художньо-естетичної свідомості Танідзакі, Джюн’ічіро;, проаналізувати ідейно-художні засади японського естетизму на прикладі, творів письменника;, охарактеризувати ранню, зрілу і пізню творчість японського естета;, встановити особливості модерної і традиційної парадигм художнього, мислення Танідзакі Джюн’ічіро та простежити способи їхньої реалізації у всі, періоди діяльності.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0