Мета дослідження – виявити джерела становлення, етапи та основні, тенденції розвитку Київської науково-математичної школи досліджуваного, періоду, проаналізувати сутність підготовки майбутнього дослідника в науково-, математичній школі, актуалізувати ідеї, які заслуговують на врахування чи, використання в сучасній вищій школі України., Поставлена мета передбачає виконання таких завдань:, – визначити соціально-економічні, суспільно-політичні та культурно-, історичні передумови становлення Київської науково-математичної, школи в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.;, – систематизувати сучасні міждисциплінарні знання про наукову школу та, виявити структуру, періоди розвитку, характерні ознаки Київської, науково-математичної школи під керівництвом професора Д.О.Граве;, – узагальнити педагогічні умови ефективної підготовки творчої особистості, в науковій школі професора Д.О.Граве;, – з’ясувати внесок досліджуваної Київської науково-математичної школи в, розвиток математичної освіти і науки України та визначити перспективні, шляхи творчого використання її спадщини в сучасних умовах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
