Враховуючи актуальність даної проблеми, наукове і практичне її значення,, спираючись на досягнення попередніх дослідників і зважаючи на недостатній, рівень її розробки з позицій нових вимог, мета дисертаційної роботи полягає в, тому, щоб проаналізувати процес становлення та розвитку вищої жіночої освіти в, Російській імперії в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст., висвітлити її, основні тенденції та найхарактерніші особливості, виявити можливості, використання прогресивних ідей цього досвіду в розвитку вищої освіти в Україні., Для реалізації мети поставлено такі дослідницькі завдання:, • з’ясувати чинники, які зумовили становлення вищої жіночої освіти в, Російській імперії;, • проаналізувати взаємовідносини батьків і дітей у контексті освітніх, запитів жіночої молоді;, • показати значення громадських дискусій як складову осмислення, тогочасним соціумом нових жіночих ролей;, • розглянути політику державної влади у сфері вищої жіночої освіти та, комплекс факторів, що її визначали;, 7, • дослідити позицію урядовців та громадськості в питанні допущення, жінок до університетів Російської імперії;, • розкрити процес становлення ВЖК та організаційно-правові засади, їхньої діяльності;, • виявити особливості навчального процесу у вищій жіночій школі та, кількісні параметри динаміки слухацького контингенту;, • систематизувати форми громадської підтримки ВЖК та види соціальної, допомоги слухачкам;, • реконструювати соціальний портрет та обставини повсякденного життя, курсисток вищої школи.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
