👁️ 99
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Стаття «Освітня самореалізація філософії: освітня геронтологія» ⤵️
pdf

Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 136 (9)., Протягом останніх двох десятиліть спостерігається постійне зростання інтересу до ролі освіти та навчання в більш пізньому житті. Термін «освітня геронтологія» стосується інтеграції інститутів та процесів освіти, пов’язаних із пізнанням старіння людини та потребами людей похилого віку. Він відображає процес, в якому літні люди, індивідуально та спільно з іншими, безпосередньо співпрацюють, а потім цілеспрямовано обмірковують, підтверджують, трансформують, надають особистого значення і прагнуть інтегрувати власні способи пізнання. З іншого боку, геронтологія стосується управління стратегіями викладання і навчання, де цільова аудиторія є літніми людьми. Ранні філософії освітньої геронтології були в основному засновані на тих аргументах, які були висунуті з метою виправдання доступу дорослих до освіти у цілому: концепцій рівності та соціальної справедливості. Пізніше були сформульовані інші підходи до осмислення освітньої геронтології: критична освітня геронтологія, ліберальний гуманістичний підхід до освітньої геронтології, глобальна геронтологічна освіта, освіта літніх людей як частина освіти дорослих.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *