Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 122 (7)., У зв’язку з освітніми реформами та змінами навчальних планів актуалізується роль учителів як освітніх філософів. У статті розглядаються концепції учителя як дослідника та рефлексивного учителя. Філософська рефлексія щодо означеної проблеми пов’язана з численними дискусіями: кого можна назвати вчителем-дослідником, або рефлексивним учителем, якими є його принципові характеристики, якими є характер та властивості їхніх досліджень, які умови передбачені або необхідні для здійснення досліджень учителями загальноосвітніх шкіл. Учитель як виробник знань, його дослідження та діяльність є своєрідним діалогом у визначених освітніх контекстах. Учителі як окремі суб’єкти мають прерогативу експерименту через категорію гіпотез, які є частиною їх навчальної практики, на основі якої вони можуть (і повинні) створювати власні освітні теорії. Спосіб буття учителя-освітнього філософа з акцентом на вирішення проблем практики контекстуальний, пов’язаний з відображенням власної професійної практики.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0