У колективній монографії, написаній науковцями лабораторії методології і теорії психології Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, автори зосереджуються на методологічній стороні гуманістичної орієнтації у психології, розкриваючи вказану сторону у двох взаємопов’язаних аспектах. Перший з них пов’язаний з обґрунтуванням того, що принцип діалогу (ключовий для сучасного гуманізму) має бути поширений на діяльність у методологічній царині. Другий аспект передбачає конкретнішу характеристику діалогічної парадигми – і як засобу відображення сутнісних рис процесів, що їх вивчає й намагається оптимізувати психолог (зокрема, процесів психічного розвитку дитини), і як принципу взаємодії різних теоретичних підходів і настанов, якими він керується у своїй дослідницькій та практичній роботі., Книга адресується фахівцям у галузі психології та суміжних дисциплін, студентам, які навчаються за відповідними спеціальностями, і всім, хто цікавиться проблемами методології гуманітарного пізнання й гуманістично орієнтованої діяльності – наукової та практичної.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0