Вказане протиріччя дозволяє виокреслити і проблему дослідження, а, саме: визначити внесок О. Кониського у розвиток української педагогічної, думки ІІ половини ХІХ ст.., Вирішення цієї проблеми становить мету дослідження – аналіз, педагогічних поглядів О. Кониського, вивчення його просвітницької, діяльності в контексті розвитку культурно-освітнього руху в Україні ІІ, половини ХІХ ст., Сформульовані вище проблема, мета, об’єкт і предмет дослідження, визначили наступні його завдання:, – дослідити соціально-історичні та культурно-громадські передумови, формування О. Кониського як педагога-просвітника;, – виявити основні напрями, зміст і форми науково-педагогічної та, просвітницької діяльності О. Кониського у контексті розвитку, культурно-освітнього руху в Україні ІІ половини ХІХ ст.;, – проаналізувати доробок і узагальнити пріоритетні ідеї публікацій О., Кониського з педагогічної тематики на сторінках періодичних, 6, видань ІІ половини ХІХ ст.;, – систематизувати погляди О. Кониського на освіту і виховання, молоді; виділити основні загальнопедагогічні ідеї вченого,, охарактеризувати його теорію навчання; розкрити зміст і, педагогічну спрямованість підручників, створених О. Кониським;, – обгрунтувати актуальність педагогічної спадщини О.Кониського, для розвитку сучасної освіти в Україні.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
