Мета дослідження полягає у вивченні діяльності урядів, органів місцевого самоврядування, освітніх установ, громадських організацій по створенню системи народної освіти в умовах незалежної демократичної України. Розглядається їх, 6, роль у вирішенні як принципових, концептуальних питань, так й у визначенн! форм і методів роботи в галузі освіти., У відповідності до поставленої мети вирішуються такі дослідницькі завдан- – розглянути історіографію та джерельну базу дослідження: критично оцінити висновки попередніх дослідників, спростувати виявлені у них тенденційні нідходи до вивчення поставлених питань, проаналізувати інформативний по- тенціал різних видів джерел, визначити ступінь їх достовірності; – виявити місце освіти в загальному потоці національно-демократичної рево- люції як її складової частини; – розкрити концептуальні основи нової системи освіти в Україні; охарактери- зувати стан освіти взагалі та під час роботи кожного уряду окремо крізь при- зму реформ, проведених цими урядами; – визначити основні етапи становлення народної освіти в 1917-1920 рр.; – узагальнити досвід розвитку системи шкільної справи в Україні, виявити по- зитивні та негативні тенденції в цьому процесі; – визначити чисельний та соціальний склад учнів; – охарактеризувати динаміку виникнення і діяльності різних навчальних за- кладів на території України; – розкрити особливості роботи вчителів у навчальних закладах різних сту- пенів;, – дослідити проблеми становлення народної освіти як складової історії культу- ри України.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0