Мета дослідження полягає в тому, щоб на основі аналізу громадської думки і соціально-історичної практики початкового шкільництва дослідити поступ народної освіти в Російській імперії другої половини XIX ст., Для досягнення мети визначено такі дослідницькі завдання:, здійснити історіографічний і джерелознавчий аналіз наукового доробку з досліджуваної теми;, виявити спрямованість, цілі і завдання взаємодії суспільства і влади щодо вироблення освітньої політики другої половини XIX ст. як складової модернізації, обґрунтувати і схарактеризувати її етапи;, з’ясувати вплив громадського чинника на діяльність урядових інституцій у сфері народної освіти;, дослідити сутнісний зміст, напрями і підходи громадської думки щодо розроблення концепції народної школи Російської імперії;, охарактеризувати практику створення початкових народних училищ і комплекс заходів органів місцевого самоврядування з розбудови шкільної мережі для народу у другій половині XIX ст.;, проаналізувати особливості контингенту вчителів і учнів народних шкіл у досліджуваний період.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0