Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2020. – Вип. 159 (11-12). Ч. 1. Історичні науки., У статті досліджується візуальний образ українського військовослужбовця на початку українсько-російського збройного конфлікту. У статті також проаналізовано причини віктимізації українських військовослужбовців. Автор стверджує, що українське суспільство було схильне сприймати українських солдатів у якості жертв. Стаття також вивчає вплив соціальної реклами на формування іміджу українських військових. Автор продемонстрував, що засоби масової інформації та соціальна реклама спрямовані на громадянське суспільство та мають на меті викликати потужну емоційну емпатію. Цей образ сприяв стигматизації ветеранів, але був потужною силою, яка об’єднувала суспільство
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0