Мета дисертаційного дослідження полягає у з’ясуванні, функціональності дискурсу козацтва в поезії “української школи” польського, романтизму. Поставлена мета передбачає розв’язання комплексу завдань:, • виявити світоглядні, соціокультурні та, власне, літературні, передумови, які вплинули на становлення топосу козака в поезії, „української школи” польського романтизму;, • простежити еволюцію топосу козака в польському історико-, літературному процесі та зародження польського козакофільського, романтичного руху;, • визначити теоретичні критерії вивчення топіки козацтва в поезії, „української школи”;, • здійснити аналіз поетичної спадщини „української школи” на, тематичному, генологічному та композиційному рівнях;, • реконструювати топос козака в історіософських концепціях, польських романтиків „української школи”;, • обґрунтувати вагомість концепції Вітчизни в життєвому просторі, козака та топосів свободи, поразки, перемоги, помсти;, • дослідити функціонування етнічного стереотипу в поезії, представників „української школи”;, • висвітлити стереотип козака як представника української нації у, порівнянні зі стереотипами представників інших народів на підставі, бінарної опозиції „свій” – „чужий” у творчості польських, романтиків „української школи”.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0