Аналіз наукової літератури, дисертаційних досліджень, [1-4; 6; 9; 43; 47-55; 63; 65; 68-70; 73; 167-169; 172; 178; 181-182; 186;, 193; 196; 199; 202; 205-206; 219-222; 224-225; 228] дає змогу, констатувати, що викладацька діяльність і науково-педагогічна, спадщина С.С. Гогоцького дотепер не були об’єктом системного, вивчення й узагальнення, що й зумовило актуальність теми дисертації –, «Педагогічні погляди та викладацька діяльність С.С. Гогоцького у, вищих навчальних закладах України (1837-1886 рр.)»., Зв’язок роботи з науковими планами й темами. Дослідження, виконувалося відповідно до плану науково-дослідних робіт, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет, імені Григорія Сковороди» в частині наукової теми «Київська, філософська школа і проблеми трансформації освіти в Україні», (державний реєстраційний номер 0108U000063). Дисертанткою особисто, досліджувався творчий внесок С.С. Гогоцького (1813 – 1889 рр.) у, розвиток Київської філософської школи., Тема дослідження затверджена вченою радою Переяслав-, Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія, Сковороди (протокол від 4 квітня 2005 р. № 5 ) і узгоджена в Раді з, координації наукових досліджень у галузі педагогіки і психології, Академії педагогічних наук України (протокол від 4 вересня 2005 р., № 15)., Мета дослідження. Метою дослідження є обґрунтування, педагогічних поглядів і виявлення провідних напрямів викладацької, діяльності С.С. Гогоцького у вищих навчальних закладах України, (1837 – 1886 рр.), актуалізація позитивного досвіду вченого в умовах, сучасного розвитку професійно-педагогічної підготовки., Відповідно до мети були поставлені такі завдання:, – проаналізувати ступінь дослідження творчого доробку С.С. Гогоцького, (1813-1889 рр.) у науковій літературі;, 8, – дослідити процес становлення і розвитку вищої школи в Україні, ХІХ ст.;, – виявити основні чинники формування педагогічних поглядів, С.С. Гогоцького;, – визначити головні напрями діяльності педагога у вищих навчальних, закладах України (1837 – 1886 рр.), розробити її періодизацію;, – обґрунтувати науково-педагогічну концепцію С.С. Гогоцького;, – здійснити актуалізацію педагогічних ідей та викладацького досвіду, вченого в сучасних умовах модернізації університетської освіти.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0