Все викладене визначило мету роботи, якою є комплексне дослід-, ження передумов, причин, особливостей, форм і методів творення, виробничої інтелігенції українського села, що відбувалося у період, середини 1940-х – середини 1960-х рр. Значна увага при цьому, приділялася осмисленню факторів, що впливали на хід даного процесу і, визначили кінцеві його результати., Для здійснення поставленої мети намічено було вирішити такі, дослідницькі завдання:, – виявити ступінь розробленості проблеми, проаналізувати основні, джерела, залучені для її вивчення та дати їм відповідну характеристику;, – проаналізувати базові положення комуністичної доктрини щодо, села та основних категорій його населення;, – розкрити суть поглядів партійно-господарського керівництва, країни та самих сільських жителів на роль і місце людини інтелектуальної, праці у матеріальному виробництві села;, – виявити шляхи, форми і методи, за допомогою яких держава нама-, галася підвищити інтелектуальний потенціал села, проаналізувати ступінь, ефективності кожного з них у творенні нової соціальної верстви;, – показати реакцію села, а також тих категорій міського населення,, що залучалися до вирішення проблем інтелектуалізації матеріальної, 8, сфери сільськогосподарської галузі, на впроваджувану державою, політику;, – простежити зміни, що відбулися в керівних і технологічних ланках, матеріальної сфери села, в результаті здійснюваних партією та державою, заходів;, – визначити джерела, що стали соціальною базою формування, виробничої інтелігенції села;, – з’ясувати вплив соціальної політики партії на селі на характер та, результати процесу інтелектуалізації його матеріальної сфери, на, кількісні і якісні показники формування його виробничої інтелігенції;, – осмислити і дати нове трактування загальновідомим явищам і про-, цесам з позицій сучасних оцінок і підходів до історії.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0