Мета дослідження – проаналізувати освітню політику Другої Речі, Посполитої і ставлення до неї української спільноти Східної Галичини (на, прикладі Тернопільського воєводства)., 4, Основні завдання, які необхідно вирішити у процесі дослідження, вказаної наукової проблеми:, • розкрити організаційно-адміністративні особливості становлення, системи освіти Другої Речі Посполитої у 20-х роках ХХ ст.;, • з’ясувати особливості політики Польської держави у сфері, початкової освіти в 20-х роках ХХ ст. і показати реакцію на неї української, громадськості;, • дослідити процес становлення середніх шкіл у Другій Речі, Посполитій у 20-х роках ХХ ст. і боротьбу українських громадських об’єднань, щодо захисту україномовної середньої освіти;, • висвітлити становлення середньої професійної освіти в Польщі у 20-, х роках ХХ ст. і потреби української спільноти у цій сфері;, • проаналізувати освітню реформу 1932 р. та її подальше, вдосконалення;, • простежити зміни в початковій освіті Польської держави у 30-х, роках ХХ ст. та їх вплив на домагання україномовного навчання;, • визначити особливості захисту прав україномовних середніх, навчальних закладів у контексті новацій системи середньої освіти Другої Речі, Посполитої в 30-х роках ХХ ст.;, • охарактеризувати перетворення у системі середньої професійної, освіти Польщі в 30-х роках ХХ ст. та їх критичне переосмислення українською, спільнотою.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0