Мета дослідження – сформувати в межах міждисциплінарного підходу, методологію вивчення творчості різнобічно обдарованого митця, здійснити, комплексний аналіз реалізованого Шевченком принципу взаємозбагачення, літератури й образотворчого мистецтва., Досягнення мети передбачає вирішення таких завдань:, – охарактеризувати загальну тенденцію художньої культури до, міжвидової взаємодії мистецтв, передусім початку – середини ХІХ ст.; 8, – здійснити огляд теоретичних праць з проблеми літературно-, мистецьких взаємовпливів;, – осмислити індивідуальність Шевченка крізь призму психології його, творчості, виявити, вказавши роль синестезії, психологічне підґрунтя практики, мистецьких конотацій;, – маркувати варіанти взаємодії суміжних мистецтв у творчості, Шевченка, врахувавши присутність позаіконічних елементів, зокрема й, акустичних та кінетичних;, – проаналізувати варіанти інтерполяції мови образотворчого мистецтва в, літературний твір та літературного коду в живопис і графіку;, – розробити класифікацію явищ міжвидових інтеракцій, описати їх;, – актуалізувати в науковому вжитку мистецтвознавчого, шевченкознавства алегорико-символічний код класичного мистецтва;, – декодувати потенціал міжвидових взаємовпливів як потужного засобу, формування концептосфери українського світу.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
