Мета дослідження: виявити і систематизувати теоретико-педагогічні, ідеї та узагальнити досвід громадсько-просвітницької діяльності В.Г., Короленка., Виходячи з об’єкта, предмета та мети дослідження, були визначені такі, завдання:, 7, – проаналізувати теоретикопедагогічну спадщину В.Г. Короленка і, виявити основні етапи формування педагогічних ідей просвітянина;, – розглянути підходи у спадщині В.Г. Короленка до виховання педагогічно, занедбаних дітей;, – визначити та охарактеризувати головні напрями і форми громадсько-, просвітницької діяльності В.Г. Короленка серед дітей і дорослих;, – виявити тенденції розвитку громадсько-просвітницької спадщини В.Г., Короленка й окреслити перспективи використання набутого, просвітянином досвіду соціально-педагогічної діяльності з педагогічно, занедбаними дітьми в сучасних умовах.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0