ім. Т. Г. Шевченка НАН України (протокол № 1 від 26 лютого 2013 року)., Мета роботи полягає в комплексному порівняльному аналізі художнього, стилю Т. Осьмачки й М. Гоголя крізь категорії типологічного й індивідуального., Реалізація поставленої мети зумовила вирішення таких завдань:, – дослідити історіографію проблеми вивчення творчості М. Гоголя й, Т. Осьмачки;, – сформувати категоріальний апарат, розкрити зміст базових понять (стиль,, художня картина світу, бароко, необароко тощо);, – проаналізувати типологічну спорідненість творчості М. Гоголя й, Т. Осьмачки крізь призму поняття «картина світу»;, 7, – простежити генетичний зв’язок творів М. Гоголя й Т. Осьмачки в, контексті української традиції, а також розглянути варіанти національного, «маркування» стилів письменників;, – виявити гоголівські інтертекстуальні елементи у творчості Т. Осьмачки;, – визначити роль християнських маркерів у контексті художньої моделі, світу митців;, – з’ясувати стильові особливості наративних стратегій, структури оповіді та, їхній зв’язок з національною картиною світу;, – визначити місце творчого профілю М. Гоголя у текстах Т. Осьмачки.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0