Стратегічна панорама. – 2007. – №2., У статті у комунікативному контексті аналізується проблема медіатизації – підпорядкування «великої політики» форматам, жанрам і стилям «великих» електронних медіа (особливо – телебачення). В роботі представлено три версії медіатизації політики: традиційна асиметрична, або іміджева, коли влада «дозовано» інформує медіа, а за їхнім посередництвом й громадськість, про свої дії, плани й наміри, подаючи усе це у приємному для себе світлі; двобічно асиметрична – із використанням технологій паблік рилейшнз, тобто із врахуванням характеру цільової аудиторії та її ймовірної реакції на відправлені повідомлення (тут передбачено існування петлі зворотного зв’язку); двобічно симетрична, коли не лише суб’єкти влади інформують громадськість, а й громадськість має можливість інформувати владні суб’єкти.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0