Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2017. – Вип. 117 (2)., Проаналізовані особливості освітньої політики німецької окупаційної адміністрації на прикладі функціонування медичних навчальних закладів Рівного в 1941–1943 рр., Мета роботи – дослідити процес фахової підготовки молоді в контексті освітньої політики Третього Рейху на матеріалах діяльності Рівненської школи фармацевтів та сестер і акушерок., Освітня політика органів нацистської окупаційної влади базувалась на необхідності створення ринку кваліфікованої робочої сили. Для реалізації даного завдання було сформовано мережу фахових навчальних закладів, зокрема і медичних шкіл. Професійною підготовкою кадрів даного спрямування в місті Рівному займалися досвідчені педагоги школи фармацевтів та сестер і акушерок. Здобуті під час навчання теоретичні знання з загальних і профорієнтованих дисциплін, закріплювались практичними вміннями та навичками учнів в аптеках і лікарнях міста.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0