Мета роботи – дослідити художню прозу М. Хвильового як територію, проявлення топосів священного – головних складників концепції, сакрального світосприйняття письменника., Мета передбачає розв’язання низки завдань:, • визначити сутність сакрального в історії світової гуманітаристики, кінця ХІХ – початку ХХІ ст.;, • дослідити інтенції священного в історіографії М. Хвильового та, з’ясувати перспективи інновації сакральної призматики його художньої, прози;, • проаналізувати сакральне як “misterium tremendum”, “misterium, fascinas”, “majestas” у шуканнях письменника-інтуїта;, • розкрити принципи кореляції іманентної трансґресивності, сакрального та ідеологеми “романтика вітаїзму” М. Хвильового;, • розглянути топос антиномії сакрального як підґрунтя романтичної, антиномії письменника;, • простежити особливості рецепції революції та війни, свят, М. Хвильовим в аспекті сакральної топології.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0