Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія. Політологія. – 2020. – Вип. 28-29., Стаття присвячена вивченню питання громадської активності педагогів загальноосвітніх шкіл Української РСР періоду «перебудови». Автор довела, що процеси суспільно-політичного життя вплинуло на погляди та позицію учительства. Воно протягом довгого періоду не мало можливості вільно висловлювати власні думки та переконання, прагнення. Разом із іншими верствами населення педагоги брали участь у мітингах, демонстраціях, виступаючи із лозунгами культурного, економічного і пізніше – політичного спрямування. На сторінках періодичних видань йшлося жваве обговорення актуальних питань життя суспільства, але ставлення до них були неоднозначними: побоювання або зашореність залишалися. Учительство долучилося до різних організацій, діяльність яких була спрямована на задоволення не лише їх професійних запитів та потреб. Поступово інтелігенція виходила на новий рівень власної діяльності.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
