Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2013. – Ч. 1., У статті окреслено провідні аспекти проблеми інтеграції християнських цінностей у виховних процес сучасної української школи. Автор наголошує, що вивчення предметів духовно-морального спрямування не може розв’язати усіх нагальних потреб виховання учнівської молоді, оскільки кожна з навчальних дисциплін покликана вирішувати різні виховні завдання. Проблема ускладнюється нестачею кваліфікованих педагогічних кадрів здатних на високому професійному рівні викладати зазначені навчальні курси. Пропонується низка заходів щодо універсалізації та оптимізації виховного потенціалу навчальних курсів духовно-морального спрямування.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0