Метою дослідження є комплексне узагальнення процесу становлення та, розвитку вищої гуманітарної освіти Наддніпрянської України в другій половині, ХІХ – початку ХХ ст. Конкретизація поставленої мети знайшла своє, відображення в наступних дослідницьких завданнях:, – з’ясувати стан наукового вивчення та висвітлення проблеми;, – здійснити пошук, виявлення та вивчення джерел з досліджуваної, проблеми, укомплектувати та класифікувати відповідний джерельний комплекс;, – дослідити сутність офіційної політики царського уряду в галузі вищої, гуманітарної освіти та її особливості в Україні;, – дати загальну характеристику стану вищої гуманітарної освіти в Україні, у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.;, – охарактеризувати специфіку вищої духовної освіти в контексті розвитку, вищої гуманітарної освіти;, – розкрити зміст і форми гуманітарної освіти;, – прослідкувати динаміку соціально-професійного статусу викладачів, гуманітарних спеціальностей;, – визначити ознаки опозиційності викладачів і студентів політиці русифікації, гуманітарної освіти;, – відтворити соціокультурний портрет студентів-гуманітаріїв;, 7, – проаналізувати динаміку і визначити характер студентських рухів на, зламі століть, закцентувати увагу на участі студентів в українізації гуманітарної, освіти.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0