Стаття ілюструє еволюцію культурного типу дозвілля освітян педінститутів УРСР періоду десталінізації (1953-1964 рр.). Застосування методу контент-аналізу педагогічної преси дозволило простежити нарощування протистояння західному впливу на дозвілля студентів; відслідкувати співвідношення потреб молоді в організованому культурному дозвіллі та можливості вузів забезпечити молодь усім необхідним для повноцінного заповнення позаробочого часу. Відтворено образ «ідеального культурного дозвілля» майбутнього учителя на основі висвітлення найкращих зразків у газеті «Радянська освіта». Зроблена оцінка загальних характеристик дозвілля студента-освітянина.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 
Кількість оцінок: 0
Середній рейтинг: 0