Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2015. – Вип. 92 (1)., Ілюструється еволюція культурного типу дозвілля освітян педінститутів УРСР періоду десталінізації (1953–1964 рр.). Застосування методу контент-аналізу педагогічної преси дозволило простежити нарощування протистояння західному впливу на дозвілля студентів; відслідкувати співвідношення потреб молоді в організованому культурному дозвіллі та можливості вузів забезпечити молодь усім необхідним для повноцінного заповнення позаробочого часу. Відтворено образ “ідеального культурного дозвілля” майбутнього учителя на основі висвітлення найкращих зразків у газеті “Радянська освіта”. Зроблена оцінка загальних характеристик дозвілля студента-освітянина.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
