Стаття ілюструє формування мовного середовища у педінститутах УРСР повоєнного періоду (1945-1952 рр.). Застосування методу контент-аналізу педагогічної преси дозволило простежити нарощування наступу радянської імперської ідеології на окремішність української мови; відслідкувати співвідношення послаблення агресії щодо національної унікальності мови з хвилями потужного наступу на усьому лінгвістичному фронті. Відтворено послідовність нагнітання атмосфери у середовищі освітян щодо «націоналістичного привиду» української літератури. Зроблена оцінка ставлення педагогів до окремих аспектів тогочасного процесу творення підручників з української мови та літератури. Описана практика уведення єдиного мовного режиму у вищій школі, який, попри плани русифікації, сприятиме посиленню позицій української мови.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0