Стаття ілюструє еволюцію розважального типу дозвілля освітян педінститутів УРСР періоду десталінізації (1953-1964 рр.). Застосування методу контент-аналізу педагогічної преси дозволило простежити нарощування протистояння західному впливу на дозвілля студентів; відслідкувати співвідношення потреб молоді в організованому розважальному дозвіллі та можливості вузів забезпечити молодь усім необхідним для повноцінного заповнення позаробочого часу. Відтворено образ «ідеального розважального дозвілля» майбутнього учителя на основі висвітлення найкращих зразків розваг у газеті «Радянська освіта». Зроблена оцінка загальних тенденцій по розв’язанню проблем дозвілля студента-освітянина.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0