👁️ 17
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Вчителі загальноосвітніх шкіл УРСР післявоєнного періоду (1945 – друга половина 1950-х рр.): соціальний статус та повсякденне життя ⤵️
pdf

Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі здобутків, історіографії, аналізу архівних джерел дослідити та комплексно висвітлити, соціальний статус та повсякденне життя вчительства загальноосвітніх шкіл, УРСР у 1945 – другій половині 1950-х рр., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:, − з’ясувати ступінь наукової розробки теми, охарактеризувати, джерельну базу та методологію дослідження;, − дослідити динаміку кількісно-якісних та соціально-демографічних, характеристик шкільного учительства;, 7, − з’ясувати особливості відновлення матеріально-виробничої бази, загальноосвітньої школи;, − висвітлити соціальний статус та повсякденність життя шкільного, вчительства;, − вивчити соціально-економічні і побутові умови життя учителів, загальноосвітніх шкіл;, − проаналізувати морально-психологічний стан та настрої, педагогічно-освітніх кадрів в умовах політично-адміністративного тиску.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2010 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *