Мета дослідження полягає у тому, щоб на основі здобутків, історіографії, аналізу архівних джерел дослідити та комплексно висвітлити, соціальний статус та повсякденне життя вчительства загальноосвітніх шкіл, УРСР у 1945 – другій половині 1950-х рр., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:, − з’ясувати ступінь наукової розробки теми, охарактеризувати, джерельну базу та методологію дослідження;, − дослідити динаміку кількісно-якісних та соціально-демографічних, характеристик шкільного учительства;, 7, − з’ясувати особливості відновлення матеріально-виробничої бази, загальноосвітньої школи;, − висвітлити соціальний статус та повсякденність життя шкільного, вчительства;, − вивчити соціально-економічні і побутові умови життя учителів, загальноосвітніх шкіл;, − проаналізувати морально-психологічний стан та настрої, педагогічно-освітніх кадрів в умовах політично-адміністративного тиску.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0