У статті досліджено “”жіночі голоси” в українській театрально-критичній публіцистиці Східної Галичини у 20 – 30-х р. ХХ ст., зокрема такі персоналії як Галина Орлівна, Меланія Нижанківська, Лідія Бурачинська, Стефанія Чубатівна, Соня Бей (на матеріалах їхніх публікацій у журналах “Театральне мистецтво”, “Нова хата”, “Жінка”). У названих авторок проаналізовано різножанровість та різний підхід у написанні театральних рецензій, портретів, есеїв. Прослідковано, залежно від зацікавлень, професії кожної з них – випрацювані індивідуальні методи і стиль театрально-критичних публікацій.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
