👁️ 128
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Повсякденне життя студентів радянської України (1921–1936 рр.) ⤵️
pdf

Мета дослідження полягала у тому, щоби на основі комплексного аналізу, джерел та сучасних методів історичного дослідження об’єктивно, проаналізувати особливості повсякденного життя студентів радянської, України у 1920–30-ті рр., Для реалізації мети вирішувалися наступні дослідницькі завдання:, – з’ясувати документальні підстави дослідження історії повсякденного, життя студентів радянської України 1921–36 рр., класифікувати, віднайдені джерела та визначити їх інформативні можливості для, аналізу та інтерпретації процесів ідентифікації та самоідентифікації як, регуляторів й одночасно каталізаторів різних сторін повсякденності, студентів;, – дослідити основний зміст і суперечності політики пролетаризації;, 9, – виявити основні стратегії поведінки, які використовували усі категорії, молоді для вступу до вишів та адаптації до нових вимог;, – проаналізувати елементи «Я-образу» студентів, що визначали вчинки, студентської молоді у контексті соціальних взаємозв’язків з іншими, людьми та були джерелом мотивації її діяльності;, – встановити основні критерії конструювання молоддю пролетарської, ідентичності як необхідної умови для отримання вищої освіти;, – виявити особливості та форми протестної поведінки студентів щодо, політики радянської влади в різних сферах життєдіяльності, суспільства;, – визначити основні завдання та природу чисток студентського складу;, – диференціювати студентство за типами життєвих стратегій;, – дослідити характерні особливості організації навчального процесу у, вищих начальних закладах, методи впливу на підвищення якості, навчання пролетарської молоді та ставлення студентів до навчання;, – охарактеризувати методи протистояння «нового студентства» «старій, професурі»;, – проаналізувати зміни в настроях та реакції професури на політику, більшовиків стосовно вищої школи;, – дослідити вплив індивідуальності провідних викладачів, їхньої, навчальної та наукової діяльності на становлення світогляду студентів;, – дослідити рівень матеріального забезпечення студентів, умови та, специфіку їхнього побуту;, – розкрити особливості та контрасти дозвілля студентів.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2012 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *