Мета дисертаційного дослідження полягає в комплексному аналізі, концепту УКРАЇНА як базового фрагмента української мовної свідомості в, єдності його образного, інформаційного та ціннісного компонентів, виявлення, особливостей його вербалізації в енциклопедичному, фольклорному,, художньому дискурсах як сегментах української мовної картини світу,, з’ясуванні закономірностей структурного й семіотичного моделювання концепту, в синхронії та діахронії., Для досягнення поставленої мети передбачено розв’язання таких завдань:, • визначити теоретико-методологічні засади дослідження, окреслити, поняття «концепт», «концептуалізація», «категоризація», «концептуальна, картина світу» (ККС), «мовна картина світу» (МКС), «дискурс»;, • на засадах сучасної когнітології обґрунтувати методику моделювання та, принципи аналізу концепту УКРАЇНА в українській мовній картині світу;, • визначити мовні одиниці, які прямо чи опосередковано здатні, вербалізувати ментальну інформацію, закладену в концепті УКРАЇНА;, • виявити особливості структурної організації концепту, співвідношення, його образних, інформаційних та ціннісних складників у словниково-, енциклопедичному та фольклорному дискурсі;, • виявити глибинні смислові зв’язки й еволюцію концептуальних смислів,, константні та варіативні компоненти концепту в діахронному та синхронному, аспектах на основі зміни етноназв;, • визначити місце концепту УКРАЇНА в українській мовній картині світу;, • виявити особливості функціонування компонентів концепту УКРАЇНА в, поетичному дискурсі представників «Празької школи» та встановити ізоморфні, й аломорфні лексичні паралелі з попередньо здійсненим аналізом, енциклопедичного та фольклорного дискурсів.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0