Статтю присвячено аналізу методів виокремлення світського єврейського мистецтва в самостійний напрямок у регіональному та світовому художньому процесах. На тлі схеми згідно котрій становлення національного мистецтва є наслідком скоординованої діяльності кількох взаємопов’язаних професійних груп: 1) художників, котрі стверджують новий напрям своїми творами; 2) мистецьких критиків, котрі обговорюють його на сторінках преси зі спеціалістами, повідомляючи про нього, таким чином, широким верствам глядачів; 3) колекціонерів, котрі поповнюють приватні чи державні колекції творами представників новітнього напрямку, авторка акцентує увагу на методах взаємодії професійної арт-критики з широкими верствами глядачів та читачів та просвітницьку роль цього типу комунікації., Ключові слова: мистецтвознавство, арт-критика, єврейське мистецтво, публіцистика, колекціонування, музей, Дебора Фогель, національне мистецтво, Східна Галичина, Львів.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
