Мета дисертації – з’ясувати обставини педагогічної діяльності, О. Терлецького в навчальних закладах Австро-Угорщини, Польщі, радянської, України, визначити місце і роль в українському громадському житті,, проаналізувати його історичну спадщину., Дисертантка поставила перед собою завдання дослідити:, – стан наукової розробки теми для визначення об’єкта й предмета, дослідження та його джерельного забезпечення;, – родинне, суспільне й навчальне середовище в якому формувалися його, національні переконання та історичні погляди;, – сфери прояву громадської активності О. Терлецького (діяльність в, музичних, освітніх, просвітніх, наукових національних інституціях) в контексті, його бачення і розуміння завдань українського руху;, – етапи формування професійної педагогічної кар’єри – від помічника, вчителя гімназії до доцента й завідувача кафедри університету;, – наукову історичну спадщину, яка представлена монографіями,, науковими й численними науково-популярними статтями, посібниками;, – історичну концепцію вченого;, – місце і роль О. Терлецького в соціокультурному, педагогічному й, науковому просторі Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ століття.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0