👁️ 2
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Політика України у галузі шкільної історичної освіти (1991–2009 рр.) ⤵️
pdf

Мета дисертації полягає у тому, щоб на підставі виявлених та опрацьованих джерел, наукової літератури дослідити політику України протягом 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти., Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання:, – узагальнити стан наукового вивчення теми, її джерельну базу та методологічні засади дослідження;, – висвітлити причини, сутність, способи, результати переосмислення історичного минулого України на початку її незалежності, роль цього процесу в системі взаємозв’язків «суспільство – влада – історична наука – шкільна історична освіта»;, – проаналізувати нормативно-правове підґрунтя викладання в українській школі нового бачення історії;, – розкрити діяльність державних органів, наукових, освітніх установ щодо оновлення протягом 1991–2009 рр. змісту шкільних навчальних програм з історії, його відображення у підручниках та посібниках;, – показати внесок представників академічної науки, педагогічної спільноти в оптимізацію змісту та викладання курсів історії у загальноосвітній школі;, – розглянути ставлення української громадськості до нових підходів стосовно змісту й подачі у школі історії України та всесвітньої історії;, – узагальнити досягнення та проблеми політики України 1991–2009 рр. у галузі шкільної історичної освіти, запропонувати практичні рекомендації щодо її удосконалення в сучасних умовах.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2015 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *