👁️ 17
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Становлення і розвиток музичного виховання в Закарпатті (1919-1939 рр.) ⤵️
pdf

Мета дослідження – на основі аналізу змісту музичної освіти в Закарпатті, періоду Чехословаччини (1919–1939 рр.) з’ясувати особливості становлення, і розвитку музичного виховання в Закарпатті упродовж названої епохи задля, творчого використання та збереження в Україні традицій національного, музичного виховання як одного з важливих загальнодержавних чинників., Мета дослідження зумовила вирішення наступних завдань:, – висвітлити організаційно-педагогічні засади поетапного впровадження, музичної освіти у початкових, горожанських, реальних школах та гімназіях, Закарпаття в 1919–1939 рр.;, – окреслити складники та функції музичного виховання в Закарпатті, у контексті основних форм діяльності освітніх інституцій у музичній галузі та, проаналізувати зміст і методику їхньої музично-навчальної роботи;, – охарактеризувати особливості формування музично-освітніх традицій краю, на прикладі діяльності видатних культурно-освітніх діячів, педагогів шкіл, і гімназій;, – обґрунтувати можливості творчого використання доробку культурно-, освітніх діячів Закарпаття та досвіду народної педагогіки у процесі реформування, сучасної системи музичного виховання.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2009 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *