Мета дослідження: становлення національної школи монументально-, декоративного мистецтва в Україні в першій третині ХХ ст. на прикладі, творчо-педагогічної діяльності М. Бойчука, В. Кричевського та їх вихованця-, послідовника О. Саєнка в контексті мистецького процесу зазначеного, періоду., Для досягнення наукової мети було визначено такі завдання:, — проаналізувати наявні літературні та архівні джерела з означеної, проблеми;, — окреслити загальний стан розвитку українського монументально-, декоративного мистецтва першої третини ХХ ст.;, — розглянути процес становлення національної школи монументально-, декоративного мистецтва, зокрема в стінах Української академії мистецтва,, 9, окреслити її головні засади та орієнтацію;, — проаналізувати науково-педагогічні та творчо-методологічні системи, професорів Академії М. Бойчука та В. Кричевського;, — дослідити ранній, найбільш плідний і досі маловідомий творчий, доробок О. Саєнка як одного з найхарактерніших представників національної, мистецької школи 1920-х років, послідовника творчо-педагогічних, принципів М. Бойчука та В. Кричевського;, — ввести до науково-мистецтвознавчого обігу маловідомі або ще, недосліджені твори тогочасних художників, інші нововідкриті мистецькі, явища, факти.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
