👁️ 110
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Стаття «Вплив політичної реклами на формування порядку денного засобів масової інформації» ⤵️
pdf

Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2013. – Вип. 75 (8)., Досліджується вплив політичних акторів на формування суспільного порядку денного за допомогою технологій політичної реклами. Також проведено аналіз шляхів залучення тематик політичної реклами до формування порядку денного засобів масової інформації.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *